Resultaten online klantonderzoek

Publicatiedatum: 22-03-2016

In februari hebben we een korte online enquête gestuurd naar bijna 2500 huurders van Patrimonium woonservice. Maar liefst 42% van de ontvangers nam de moeite om de vragen in vullen; een mooi resultaat!

In februari hebben we een korte online enquête gestuurd naar bijna 2500 huurders van Patrimonium woonservice. Maar liefst 42% van de ontvangers nam de moeite om de vragen in vullen; een mooi resultaat!

Het doel van deze enquête was om meer inzicht te krijgen in:

·         het soort vragen waarmee huurders ons benaderen en de frequentie waarmee ze dat doen.

·         op welke manier (via welk kanaal) ze ons met deze vragen benaderen.

·         in hoeverre onze huurders actief zijn op social media.

·         de mate waarin huurders interesse hebben om het nieuws van Patrimonium digitaal te ontvangen.

De resultaten van het onderzoek worden gebruikt om beter te kunnen inspelen op de vragen van onze klanten en onze dienstverlening verder te verbeteren. 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden